بی تردید و با پیشرفت تکنولوژی، و خصوصا توسعه حوزه دیجیتال در قرن بیست و یکم جایگاه ممتازی در تمام دنیا پیدا کرده است. رشته دندانپزشکی نیز از این قاعده مستثنی نیست، به طوریکه یکی از رشته ها و حوزه هایی که رشته دندانپزشکی در کشورهای پیشرفته تدریس می شود دندانپزشکی نوین یا دیجیتال می باشد.
دندانپزشکی دیجیتال در زمینه های گوناگون دندانپزشکی از جمله تشخیص، طرح درمان، زیبایی، ایمپلنت دندان و بازسازی های فکی – صورتی نیز ورود پیدا کرده است و در اینجا سعی می کنیم در مورد کاربرد ایمپلنت دندان دیجیتال صحبت کنیم.
با کمک فن آوری دیجیتال و به منظور کاهش خطرات احتمالی در شیوه های  گذشته، می توان سرعت بیشتر، دقت بالاتر، کیفیت به مراتب بهتر و زیبایی در خلق درمان های بهتر برای بیماران عزیز صورت می پذیرد.
به همین منظور مرکز تخصصی ایمپلنت و زیبایی دکتر سجودی نیز همگام با پیشرفت های تکنولوژی دیجیتال از این فن آوری در درمان های زیبایی و ایمپلنت دندان بهره خواهد برد و به ارائه بهترین خدمات با بالاترین کیفیت در عین دقت بالا خواهد پرداخت.
در ایمپلنت دیجیتال، یک تمپلیت یا راهنمای جراحی توسط دستگاه های بسیار دقیق ساخته می شود.
با کمک راهنمای جراحی، تشخیص و طرح درمان و نیز عمل کاشت  در زمان بسیار کوتاهی و با دقت بالایی انجام می شود.
با کمک راهنمای جراحی  از ابتدای جراحی ایمپلنت، می توان، اباتمنت بیمار را تحویل داد و جایگذاری نمود. جایگزینی اباتمنت باعث فرم گرفتن لثه به صورت کامل  می شود و تطابق بیولوژیکی عالی لثه با اباتمنت به وجود می آید.

هزار باید و نباید دندانپزشکی دندانپزشکی ,دیجیتال ,ایمپلنت ,دندان ,اباتمنت ,راهنمای ,ایمپلنت دندان ,رشته دندانپزشکی ,پیدا کرده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Mylahwfcxgq3 blogi رهگذر دو سوته خرید کن تحویل بگیر قالیشویی توحید شماره تماس 02122119596 پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان مهتاب رایان(دانلود-آموزش-آنتی ویروس) اشعار مذهبی 14 معصوم فیلم , اهنگ , خبر , سریال تابلو فرش مناجات